Bun venit!

Bine ai venit căutătorule de drum şi suflet. Sper că aici, pe acest blog, printre frânturile de suflet şi gândurile aruncate la întâmplare, vei găsi locul potrivit şi răgazul necesar să te odihneşti şi să te regăseşti. Iar la plecare lasă-mi, te rog, un semn al trecerii tale.







vendredi 29 avril 2011

Durerea, ca monedă de schimb

Ți-am ascuns sufletul
în priviri nepermise.
Prin vene îmi curge
zbuciumul tău,
Mă doare durerea
trăirilor tale,
Suferința mă doare,
din sângele meu.
Mă simt prizoniera
tăcerilor noastre
În mine-i revoltă,
cuvintele fierb
Mă doare.....mă doare,
neputința mă doare
când la tine gândesc,
intuind un păcat,
Durerea-ţi corimb,
în mine,
sa piară
aruncandu-mi
 un zâmbet,
.....ca monedă de schimb.

Aucun commentaire:

Publier un commentaire

Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.