Bun venit!

Bine ai venit căutătorule de drum şi suflet. Sper că aici, pe acest blog, printre frânturile de suflet şi gândurile aruncate la întâmplare, vei găsi locul potrivit şi răgazul necesar să te odihneşti şi să te regăseşti. Iar la plecare lasă-mi, te rog, un semn al trecerii tale.







mardi 12 avril 2011

Dor


Mi-e dor de privirile lui întunecate,
De fragilitatea gesturilor,
Si de vulcanica neexprimare a dorințelor.
Mi-e dor de căldura zâmbetelor evadate,
ce ascund cascade de vorbe nerostite.
Cum  să pătrund în lumina,
când îl simt închis în întuneric?
Cum să-i repar gândul frânt din iubire,
când eu nu-i mai cunosc definiția?
Îmi simt sufletul singur
și mi-l doresc îngemănat.
Și-atunci... mi-e dor de el.
Și de toate  gândurile noastre,
ce n-au apucat să se nască.

Aucun commentaire:

Publier un commentaire

Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.