Bun venit!

Bine ai venit căutătorule de drum şi suflet. Sper că aici, pe acest blog, printre frânturile de suflet şi gândurile aruncate la întâmplare, vei găsi locul potrivit şi răgazul necesar să te odihneşti şi să te regăseşti. Iar la plecare lasă-mi, te rog, un semn al trecerii tale.







jeudi 7 avril 2011

Cum să naști un zâmbet

Mă chinuiam să-i prind privirile și să-i definesc zâmbetele. Cine oare spunea ca nu zâmbește? Dacă m-aș fi putut strecura printre gânduri, poate că aș fi putut să dau naștere zâmbetelor lui.
Întotdeauna mi-am dorit un copil, oare de ce, acest copil, să nu fie zâmbetul lui? L-aș fi protejat așa cum protejezi un vis minunat, doar  că aceste speranțe sunt ascunse atât de adânc, în sufletul meu,  încât nici măcar nu pot fi ancorate.
Nu-mi doresc decât să-l pot privi fără a-l atinge. Să-l pătrund cu privirea, să-i deschid porți demult uitate, să-i explorez sufletul. Nu-mi doresc să-l ating, dar mă liniștește să-l simt aproape.
Oare mă va lasa să-i descifrez misterul? Își va lăsa, inconștient, toate gândurile, toate sentimentele, toate secretele în palmele mele dornice de căldura tuturor trăirilor sale? 

Aucun commentaire:

Publier un commentaire

Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.