Bun venit!

Bine ai venit căutătorule de drum şi suflet. Sper că aici, pe acest blog, printre frânturile de suflet şi gândurile aruncate la întâmplare, vei găsi locul potrivit şi răgazul necesar să te odihneşti şi să te regăseşti. Iar la plecare lasă-mi, te rog, un semn al trecerii tale.







vendredi 9 décembre 2011

Lili - minunata mea poveste

Acest text a fost scris în 13.09.2005, la un an de la dispariţia mătuşii mele, o fiinţă atât de dragă mie. Şi de fiecare data când se apropie sărbătorile mă gândesc, cu sufletul plin de lacrimi, la ea şi o simt în permanenţă aproape.

Ai dispărut...... A trecut un an şi încă nu pot accepta gândul că te-am pierdut pentru totdeauna.
Zi de zi te caut cu privirea, rănindu-mi gândul cu absenţa ta. Cât mi-aş fi dorit s-aştept lacrima să-mi vină, dar nu ne-ai dat timp pentru aşteptare. Ai dispărut fără nici un presentiment si ne-ai lăsat într-o suferinţă pe care nici măcar nu reusim să ne-o împărtăşim. Am rămas doar cu regretul că n-am reusit să-ţi spunem cât de mult te iubim şi...Doamne, cât de tare doare asta.
Acum ai ajuns o poveste, pe care o spunem celor care n-au avut bucuria de a te cunoaşte. Cât mi-aş fi dorit să nu am ocazia de a spune poveşti cu tine. Poate sufletul tău bun e acum mai aproape de noi sau chiar în noi, învaţându-ne să trăim fără tine, fără zâmbetul tău cald, fără vorba ta ca o alinare, fără bucuria cu care tu îţi trăiai fiecare clipă şi, mai ales, fără dragostea pe care o aveai pentru fiecare dintre noi.
Acum, te-nchid în suflet ca pe o-ntristare şi fiecare zi care trece , fără tine, înseamnă o lacrimă în plus în inima mea.
Iubita mea....niciodata n-o să reuşesc să-mi pot lua "la revedere".
Dumnezeu să-ţi odihnească sufletul în pace.

Aucun commentaire:

Publier un commentaire

Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.