Bun venit!

Bine ai venit căutătorule de drum şi suflet. Sper că aici, pe acest blog, printre frânturile de suflet şi gândurile aruncate la întâmplare, vei găsi locul potrivit şi răgazul necesar să te odihneşti şi să te regăseşti. Iar la plecare lasă-mi, te rog, un semn al trecerii tale.







mardi 13 décembre 2011

Fuga unei inimi obosite

M-am trezit.
Oare despre ce mi-a fost visul?
Parcă despre gânduri amestecate,
printre frunzele uscate ale unui alun?
Sau, oare, despre vorbe uitate a fi rostite,
dosite prin vechi lăzi de zestre mucegăite?
Eram agitată.
Nu-mi regăseam visul şi nu înţelegeam realitatea.
Oare unde-mi bătea inima?
Mă durea neputinţa simţurilor adormite
Şi fuga inimii mele obosite,
în singura noapte în care mi-am dorit
sa te visez.
Sunt confuză.
Lasă-mi gândurile, rând pe rând, să se odihnească,
pe fiecare bătaie a inimii tale.
Numai aşa vom reuşi, contopind neliniştile,
Să avem un ultim dans,
Amândoi.
Tu şi eu.

Aucun commentaire:

Publier un commentaire

Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.