Bun venit!

Bine ai venit căutătorule de drum şi suflet. Sper că aici, pe acest blog, printre frânturile de suflet şi gândurile aruncate la întâmplare, vei găsi locul potrivit şi răgazul necesar să te odihneşti şi să te regăseşti. Iar la plecare lasă-mi, te rog, un semn al trecerii tale.







dimanche 13 février 2011

Remember.....

Cu mulţi ani în urmă am postat, pe un forum de discuţii, o temă. La început mi s-a părut un subiect banal, fără pretenţii, fără efecte.
Titlul temei era "Avem curaj să discutăm deschis despre infidelitate? " iar conţinutul acesteia "Ne lansăm în discuţii interminabile, uneori, de cele mai multe ori, fără să avem habar de ce o facem. Există oare fidelitate şi infidelitate? Şi dacă da, care ar fi cele mai potrivite definiţii? De câte ori nu ne-am simţit fideli şi am gândit infideli? Şi de câte ori n-am fost infideli dar am gândit fideli? Nu cumva şi fidelitatea e o formă de infidelitate? Fiind fidel cuiva nu cumva iţi eşti infidel ţie? Şi cerând fidelitate cuiva nu cumva iţi atragi partenerul sau partenera într-un compromis din care nu veţi mai putea ieşi niciodată? ".
Nici nu m-am gândit, la momentul postării, câte discuţii şi patimi va stârni această temă.
Am avut surpriza, acum, după atâţia ani, să descopăr, că ideile exprimate au fost preluate într-un articol foarte serios dar şi pe câteva blog-uri, sub diverse semnături.
Acest lucru m-a bucurat dar m-a şi întristat.
Şi astfel mi se demonstrează, pentru a mia oară, că bucuria ţi se amestecă cu tristeţea, şi tu te trezeşti într-un labirint, reluând căutarea. Căutarea propriei persoane, a propriului suflet, a propriei conştiinţe, a propriilor temeri dar şi căutarea bucuriei, luminii şi înţelegerii.

3 commentaires:

  1. Pe care nu le vom descoperi niciodata>Foarte frumos spus,felicitari.

    RépondreEffacer
  2. Multumesc, atat pentru gandurile frumoase cat si pentru trecere.

    RépondreEffacer
  3. NU MA SURPRINDE...ESTI UN OM PUTERNIC CE INFLUINTEAZA OPINII BINE SUDATE,BINE CONTURATE.IAR CU PRIVIRE LA SUBIECT.....DOAMNE...CE-AS MAI PUTEA ADAUGA EU...

    RépondreEffacer

Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.