Bun venit!

Bine ai venit căutătorule de drum şi suflet. Sper că aici, pe acest blog, printre frânturile de suflet şi gândurile aruncate la întâmplare, vei găsi locul potrivit şi răgazul necesar să te odihneşti şi să te regăseşti. Iar la plecare lasă-mi, te rog, un semn al trecerii tale.







mardi 15 février 2011

O viaţă fără mine


M-am pierdut.
Privesc zaţul cafelei
băută
in urmă cu câteva luni.
(de ce o mai fi acolo?)
Nu reuşesc să mă gandesc
la mine.
Nu mă regăsesc.
Regăsirea
nu mi se mai pare o opţiune.
Imi privesc chipul
reflectat in zaţul cafelei
schimonosit,
spart.
Şi...râd
din tot sufletul
de propria-mi prostie
spunându-mi:
"Femeie, trezeşte-te
cioburile nu-ţi mai pot
modela trupul.
Nu vei mai putea fi
niciodată
dăltuită in piatră.
Trezeşte-te..."
Cine-mi va pune
ceasul
sa sune?

Aucun commentaire:

Publier un commentaire

Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.