Bun venit!

Bine ai venit căutătorule de drum şi suflet. Sper că aici, pe acest blog, printre frânturile de suflet şi gândurile aruncate la întâmplare, vei găsi locul potrivit şi răgazul necesar să te odihneşti şi să te regăseşti. Iar la plecare lasă-mi, te rog, un semn al trecerii tale.







jeudi 10 février 2011

Femeie.....furtună

Uneori
Visez ca ma iubesti.
Alteori.
Uit ca nu stiu sa traiesc
fara tine.
Si-astfel,
plamadesc ganduri chinuite
cu arome de sperante desarte.
Si dansez.
Ma adun in bratele tale....imaginar
Iubind nebunia furtunii
Ce-mi infioara trupul.
Adun in palme imaginea ta,
ranindu-mi privirile
ratacitoare.
Si te gasesc,
desi nu vreau sa te caut.

5 commentaires:

  1. Minunata poezie. Adevarata combinatie: si femeie si furtuna.

    RépondreEffacer
  2. Frumoase versuri. Multe femei se vor regasi in ele. Eu,cu siguranta, m-am regasit.

    RépondreEffacer
  3. Tu, o eterna cautatoare de drum si suflet ! Eu, un gand hoinar, ratacit pe cararile sperantei...

    RépondreEffacer
  4. Da. Eu o eterna cautatoare de drum si suflet. Tu? Un hoinar ratacind in speranta unui gand bun:)

    RépondreEffacer

Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.