Bun venit!

Bine ai venit căutătorule de drum şi suflet. Sper că aici, pe acest blog, printre frânturile de suflet şi gândurile aruncate la întâmplare, vei găsi locul potrivit şi răgazul necesar să te odihneşti şi să te regăseşti. Iar la plecare lasă-mi, te rog, un semn al trecerii tale.







vendredi 20 avril 2012

Dreptul la dezamăgire

Am aruncat toate amintirile
cu imaginea pleoapelor tale
lipsite de pudoare,
ca mișcările lascive
ale unei femei îndrăgostite
pentru prima dată.
Am schimbat dimensiunile timpului
care se scurgea rușinat
în favoarea noastră
ca un râu leneș strecurându-se,
în aceeași matcă,
de o mie de ani.
Mi-am păstrat doar,
imaginea tuturor dimineților obosite,
din patul tău,
cu iz sărat de mare,
agățat de colțul unei ferestre murdare.
Cum de te-aș mai putea iubi oare?

Aucun commentaire:

Publier un commentaire

Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.