Bun venit!

Bine ai venit căutătorule de drum şi suflet. Sper că aici, pe acest blog, printre frânturile de suflet şi gândurile aruncate la întâmplare, vei găsi locul potrivit şi răgazul necesar să te odihneşti şi să te regăseşti. Iar la plecare lasă-mi, te rog, un semn al trecerii tale.







lundi 21 mars 2011

Destin modificat

Îmi pierd visele.
Se scurg, ascunse-n imagini rătăcite,
Părăsind, grăbite, privirile-mi păstrate
În colturi de tăceri, demult uitate.

Îmi pierd speranţele.
Alunecând în vise nedormite,
Simţind durerea nopţii nenăscute
Din trupul meu, cu strigăte tăcute.

Îmi pierd iubirile.
Si-atunci mă pierd şi eu,
Femeie  fără vise şi speranţe,
Destin schimbat de gravele uzanţe.

Aucun commentaire:

Publier un commentaire

Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.