Bun venit!

Bine ai venit căutătorule de drum şi suflet. Sper că aici, pe acest blog, printre frânturile de suflet şi gândurile aruncate la întâmplare, vei găsi locul potrivit şi răgazul necesar să te odihneşti şi să te regăseşti. Iar la plecare lasă-mi, te rog, un semn al trecerii tale.







jeudi 24 mars 2011

Atunci când îţi place tăcerea

Privindu-i ochii întunecaţi,
mirată,
pierdută în aşteptare,
m-am regăsit, după trecuţi ani,
zăcând abandonată,
prizonieră a hăţişului
adâncurilor lui
nimicitoare.
Şi-atunci,
împiedicându-ne în umbre,
împletindu-ne privirile,
aceleaşi priviri ce nu s-au regăsit
în iubire,
dar s-au redescoperit
în uitare,
au început să cânte.
Cîntecul nostru.
Un cântec despre trăiri devoratoare,
despre doruri nerostite,
despre iubiri nefinalizate.
Şi-aşa am înţeles.
Din noi a mai rămas
Doar tu...


3 commentaires:

  1. "Oamenii nu se schimbă niciodată. Dacă se schimbă ceva, se schimbă poate situaţia, vremea, lumina, tot ce ţine de perspectivă." Dr.House

    RépondreEffacer
  2. Din păcate oamenii chiar se schimbă. Îi schimbă situațiile, vremurile pe care le trăim, lumina în care ne prezentăm viața, perspectivele pe care ni le propunem. Ne schimbăm, chiar dacă ne este greu să conștientizăm asta.

    RépondreEffacer
  3. Eu m-am schimbat. Si spun asta cu un imens regret. Foarte greu, insa, m-am impacat cu aceasta dureroasa realitate. Situatiile in care m-am aflat, perspectivele pe care le-am targetat, lumina in care m-am privit...toate acestea m-au schimbat. Si mai ales oamenii pe care i-am intalnit. Unii mi-au inlesnit "caderea" altii m-au ajutat sa constientizez realitatea. M-am schimbat si asta nu inseamna neaparat ceva bun, din pacate.

    RépondreEffacer

Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.