Bun venit!

Bine ai venit căutătorule de drum şi suflet. Sper că aici, pe acest blog, printre frânturile de suflet şi gândurile aruncate la întâmplare, vei găsi locul potrivit şi răgazul necesar să te odihneşti şi să te regăseşti. Iar la plecare lasă-mi, te rog, un semn al trecerii tale.







dimanche 5 juillet 2015

Iubeste! Iubirea exista!



            Tu mi-ai umplut imensul gol din suflet cu căldura, tandrețea, intimitatea și intensitatea tuturor trăirilor tale. Ai apărut într-un moment în care aveam nevoie să cred că și aici, pe pământ, există îngeri, care pot să-și întindă aripile ca să mă cuprindă în liniștea sufletului lor.
            N-am cum să mai înțeleg sau să dezleg tot ceea ce ne unește. M-am luptat cu acest sentiment, dar n-am mai putut să rezist nevoii tale de tandrețe, atât de intens transmisă printr-un strigăt mut. M-ai lăsat să alunec în sufletul tău si mi-ai arătat câtă nevoie ai de mine acolo. Și-atunci un gol a început să umple un alt gol, și viceversa. Și-n momentul acela m-am pierdut, m-am redescoperit, mi-am revenit, si iar m-am pierdut, si iar m-am redescoperit. 
           Am convingerea că ne-am regăsit din alte vieți, în care ne-am iubit la fel de mult, iar Dumnezeu n-a vrut să trecem și prin viața asta fără a ne aduce iar împreună.
           Ești sufletul meu pereche, cu care am traversat lumi neștiute, de care  nu-mi aduc aminte, pe care nu știu cum le-am trăit, dar intuiesc că, în niciuna dintre acestea, n-am putut trăi unul fără celălalt, ne-am completat reciproc și ne-am iubit dincolo de orice limite,  altfel n-am fi acum aici și n-aș putea să trăiesc o multitudine de emoții atât de intense și pline de semnificații, dar necunoscute mie până acum. De aceea probabil că simt, că te naști în fiecare moment în pântecul meu și te redefinești în fiecare moment în sufletul meu.
           Aș vrea să realizeze toată populația masculină ce înseamnă un bărbat care dă valoare cuvântului bărbat, un bărbat a cărui putere se trage, nu din forța brațelor sale sau a numărului banilor care-i are, ci din puterea, iubirea și capacitatea de înțelegere din sufletul și inima lui.  
           Ce procent oare, din toată populația feminină, știe cât de important e pentru o femeie să trăiască, în fiecare moment, cu sufletul plin de iubire  respirând doar datorită bărbatului. a cărui putere se află și în  infinita tandrețe și  nețărmurita dragoste  cu care o îmbrățișează?
            Tu reprezinți pentru mine toate anotimpurile, toată iubirea acestei lumi strânsă într-o singură inimă și împlinirea unui întreg, unit din două jumătăți regăsite.
            Iubește-mă, învață-mă să te iubesc și sădește-mi dragostea. încrederea și împlinirea în suflet.
            Ai inima mea în palme: iubește-o sau las-o să cadă.


Aucun commentaire:

Publier un commentaire

Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.