Bun venit!

Bine ai venit căutătorule de drum şi suflet. Sper că aici, pe acest blog, printre frânturile de suflet şi gândurile aruncate la întâmplare, vei găsi locul potrivit şi răgazul necesar să te odihneşti şi să te regăseşti. Iar la plecare lasă-mi, te rog, un semn al trecerii tale.







vendredi 13 février 2015

Amintiri prin Cișmigiu


Just for remember my old friend, mă gândesc foarte des că atunci când lași indescifrabila ta realitate, să-mi spună că nu mai ești nicăieri, ești de fapt în sufletul meu.Și orice drum, loc, gând sau amintiri comune iți/îmi va/vor vorbi de noi întotdeauna, oricât ne-am ignora unul pe celălalt sau oricât ne-am izola unul de celălalt




Aucun commentaire:

Publier un commentaire

Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.