Bun venit!

Bine ai venit căutătorule de drum şi suflet. Sper că aici, pe acest blog, printre frânturile de suflet şi gândurile aruncate la întâmplare, vei găsi locul potrivit şi răgazul necesar să te odihneşti şi să te regăseşti. Iar la plecare lasă-mi, te rog, un semn al trecerii tale.







dimanche 6 juillet 2014

Copilul născut prin noi: dragostea noastră


Am oprit în loc clipa, în care dragostea ta a adormit liniştită în sufletul meu veşnic tânăr. Nu-mi mai aduc aminte minutele în care  dispăreai pe furiş din toate gândurile mele, pentru că niciodată n-am putut să mă satur de secundele în care iubirea ta mă învăluia. Trăiam, respiram, doream, realizam pentru momentul în care mă simţeam cea mai iubită femeie de pe acest pământ. Mă odihneam lasciv în braţele tale, pentru că în toate-ţi venele curgea, fluid, iubirea ta pentru mine. Dansam, în miimi de secundă, toate trăirile noastre unice, respiram, în secunde, toate sentimentele ce luau naştere din noi şi trăiam, în minute, toate speranţele noastre. Ce poate fi mai frumos pe acest pământ decât copilul născut prin noi: dragostea noastră?


Aucun commentaire:

Publier un commentaire

Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.