Bun venit!

Bine ai venit căutătorule de drum şi suflet. Sper că aici, pe acest blog, printre frânturile de suflet şi gândurile aruncate la întâmplare, vei găsi locul potrivit şi răgazul necesar să te odihneşti şi să te regăseşti. Iar la plecare lasă-mi, te rog, un semn al trecerii tale.







mardi 17 septembre 2013

Întrebare fără răspuns

Câteodata scriu. Scriu rar din recunoştinţă şi de nenumărate ori din durere. Mă simt prinsă între două lumi. O lume cu tine şi una fără tine. Acum simt că unicul loc în care pot  trăi cu adevărat este privirea ta în amurg. Atunci când, cele două lumi în care traiesc, se contopesc într-o singură silabă, şoptită la miezul nopţii când nici măcar nu ştiu între care cele două lumi mă aflu. Lângă tine mă simt vibrantă, fascinantă, dornică de viaţă. Mă doare până la rană lipsa de tine. Mă arde întrebarea fără răspuns: Cum poţi fugi de dragoste?

Aucun commentaire:

Publier un commentaire

Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.