Bun venit!

Bine ai venit căutătorule de drum şi suflet. Sper că aici, pe acest blog, printre frânturile de suflet şi gândurile aruncate la întâmplare, vei găsi locul potrivit şi răgazul necesar să te odihneşti şi să te regăseşti. Iar la plecare lasă-mi, te rog, un semn al trecerii tale.







mercredi 11 janvier 2012

Cea din urmă seară

Ascultă în linişte!
Numai aşa îmi poţi auzi 
fiecare bătaie a inimii,
cu ultima secundă ce ţi-a mai rămas
înainte de a-mi lua foc privirea.
Ascultă în linişte!
Ca să nu pierzi momentul,
unicul moment,
în care,
încă,
îmi mai poţi culege visele.
Ai reuşit să-mi priveşti ochii?
Nu!?
Ce păcat!
Ai fi putut zări, în ei,
depărtarea.
Ascultă în linişte!
E cea din urmă seară.

Aucun commentaire:

Publier un commentaire

Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.